Bateria CUDA 650 1050Wh 27Ah Li-ion Dive Xtras (stary esc 11s 40V)

828 921 

Wyczyść

Bateria Li-Ion przeznaczona do skutera podwodnego CUDA 650 ze starym ESC

CUDA 650

 


Specyfikacja:

Ogniwa Pojemność Energia Max ciągły prąd rozładowywania Waga Wymiary
High Energy Samsung 35E 40V 27.0Ah 1050Whrs ~30A ~10.1kg 140mm x 170mm wkład

Bateria dostępna w dwóch wariantach:
1) [Usługa] Usługa obejmuje wymianę baterii ni-mh na litowo-jonową. Instalujemy i konfigurujemy wewnątrz starej obudowy nowe ogniwa z układem BMS, który zarządza zabezpieczeniem przepieciąwym, temperaturowym oraz ładowaniem / rozładowaniem i balansowaniem ogniw. Ogniwa są umieszczone w niestandardowym mocowaniu, aby zapewnić wentylację. Wyrównujemy wagę do pierwotnej wartości, ponieważ akumulatory litowo-jonowe są lżejsze niż nimh. Klient wysyła starą obudowę do naszego zakładu, a my pracujemy na niej.

2) [Nowa bateria] Zamówienie nowej bateri w całkowitej nowej obudowie

Czas dostawy do 15dni roboczych

Uwaga: producenci ogniw podają wyższe wartości ciągłego jak i maksymalnego natężenia prądu rozładowywania w swoich specyfikacjach niż nasze zalecenia. Krótkie, okazyjne wyładowywania na wyższym poziomie nie zaszkodzą ogniwom, ale regularne, utrzymujące się wysokie wartości rozładowywania spowodują nagły spadek napięcia oraz szybsze rozładowanie akumulatora i szybszą degradację ogniwa. BMS baterii jest zaprogramowany aby odcinać napięcie przy osiągnięciu temp. 60 stopni C podczas rozładowywania i 45 stopni C podczas ładowania.
Powyższe wartości pojemności są dla nowych baterii – przechowywanych i używanych w temperaturach pokojowych ładowanych prądem, rzędu ~0.5C. Niskie temperatury jak i wysokie wartości rozładowywania mogą znacząco wpłynąć na pojemność baterii. Należy pamiętać, że pojemność ulegnie degradacji w miarę upływu czasu i użytkowania.

UWAGA

Należy dokładnie sprawdzić, jaki ESC (elektroniczny regulator prędkości) jest zainstalowany na skuterze – Nowa lub stara wersja (zdjęcia poniżej)
Stara elektronika może być przeciążona w pełni naładowaną baterią 12s (50,4V) i ESC może powodować pewne problemy (problem występuje tylko w niektórych skuterach). Również użytkownik musi unikać korzystania pełnej prędkości przy w pełni naładowanej baterii.
W takim przypadku (stara elektroniczna) bateria o max. 46.2V (11s) będzie działać bez problemu kosztem watogodzin w stosunku do 12s. Stara elektronika nie jest programowalna i odcina napięcie przy 35V.

Ten problem nie występuje w nowej elektronice, która obsługuje baterię 12s (50,4V)

Nowy ESC
Stary ESC

DODATKOWE INFORMACJE

  • zalecamy ładowarki 4A (bez wentylatora) dla pojemności <29Ah lub 5A (z wentylatorem) >30Ah zgodne z UL i CE
  • bateria korzysta z zaprojektowanego i wyprodukowanego przez nas na nowo holderu na ogniwa, który zapewnia bezpieczeństwo i solidność konstrukcji.
  • Cykl życia baterii szacowany jest na 500-700 cykli (rozładowanie prądem 1C do 2,75 V, ładowanie prądem 0.5C do 4,2 V). Cykl życia może być wydłużony przez ładowanie baterii do 90% i ograniczając rozładowanie do 90%.
  • do budowy baterii używamy tylko nowych i oryginalnych ogniw klasy A
  • Wszystkie nasze baterie budujemy od podstaw w naszym zakładzie, wykorzystując niestandardowe części, które projektujemy i wykonujemy. Nie kupujemy baterii od pośredników, którzy sprzedają je po najniższych cenach, aby przyciągnąć kupujących. Nie ryzykujemy, jeśli chodzi o nasze baterie i Wasze bezpieczeństwo!
    Na każdą baterię udzielamy 1 rok gwarancji. Nasze akumulatory są zaprojektowane tak, aby można je łatwo naprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba. Naprawimy wszelkie pojawiające się problemy i co najważniejsze – wszystko odbywa się w naszym zakładzie – w Polsce! Nie trzeba się martwić o odsyłanie części do CHIN jak to ma miejsce w przypadku innych firm. Fakt, że oferujemy niskie ceny, nie oznacza, że nie stoimy murem za naszym produktami, jeśli pojawiają się problemy. Dokumentujemy całą historię sprzedaży, usług posprzedażnych oraz napraw / wymiany gwarancyjnej.
    Więcej informacji znajduje się na stronie “O firmie”
  • Istnieje możliwość zbudowania baterii z innych ogniw niż proponowane wedle życzeń klienta – zapraszamy do kontaktu.